Tekst łatwy do czytania

Przedszkole numer 344 to przedszkole dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.            

Dyrektor przedszkola to Mariola Futoma.

Wicedyrektor Dagmara Stanikowska – Brzeźniak.  

Jedzeniem i sprawami biurowymi zajmuje się Renata Tomaszewska.

Przedszkole otwiera się o 7.00.

Przedszkole zamyka się o 17.00.

Rodzice nie płacą za chodzenie dziecka do przedszkola.

Rodzice płacą za jedzenie i dobrowolną składkę na Radę Rodziców.

Musicie przyprowadzić dziecko do 8.50.

Śniadanie jemy o 9.00.

Obiad jemy o 12.00.

Podwieczorek jemy o 14.30.

W przedszkolu jest 6 grup.

Grupa I Jeżyki. Te dzieci mają 3 lata.

Grupa II Pszczółki. Te dzieci mają 3 lata.

Grupa III Motylki. Te dzieci mają 4 lata.

Grupa IV Biedronki. Te dzieci mają 5 lub 6 lat.

Grupa V Wilczki. Te dzieci mają 5 lat.

Grupa VI Kocury. Te dzieci mają 6 lat.

W każdej grupie jest dwadzieścia pięcioro (25) dzieci.

W przedszkolu jest logopeda, uczy dzieci mówić. Nazywa się Ewelina Grzywacz.

W przedszkolu jest psycholog, pomaga dzieciom i rodzicom. Nazywa się Weronika Łada.

W przedszkolu jest pedagog terapeuta pomaga dzieciom z niepełnosprawnościami. Nazywa się Karina Rodzoch.

W przedszkolu jest pedagog specjalny pomaga też dzieciom z niepełnosprawnościami. Nazywa się Alicja Zaleska.

W przedszkolu są zajęcia grupowe z treningu umiejętnością społecznych.

Prowadzą je pedagog specjalny Alicja Zalewska oraz psycholog przedszkolny Marta Patalan.   

W przedszkolu są zajęcia umuzykalnienia dla wszystkich dzieci w grupie.  

Są dwa (2) razy w tygodniu na sali gimnastycznej. Prowadzi je Jolanta Szopa – Tabisz.

Zadzwoń na numer 512 182 010, 506 876 796  żeby zapisać dziecko