
Tekst łatwy do czytania
Przedszkole numer 344 to przedszkole dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Dyrektor przedszkola to Mariola Futoma.
Wicedyrektor Dagmara Stanikowska – Brzeźniak.
Jedzeniem i sprawami biurowymi zajmuje się Renata Tomaszewska.
Przedszkole otwiera się o 7.00.
Przedszkole zamyka się o 17.00.
Rodzice nie płacą za chodzenie dziecka do przedszkola.
Rodzice płacą za jedzenie i dobrowolną składkę na Radę Rodziców.
Musicie przyprowadzić dziecko do 8.50.
Śniadanie jemy o 9.00.
Obiad jemy o 12.00.
Podwieczorek jemy o 14.30.
W przedszkolu jest 6 grup.
Grupa I Jeżyki. Te dzieci mają 3 lata.
Grupa II Pszczółki. Te dzieci mają 3 lata.
Grupa III Motylki. Te dzieci mają 4 lata.
Grupa IV Biedronki. Te dzieci mają 5 lub 6 lat.
Grupa V Wilczki. Te dzieci mają 5 lat.
Grupa VI Kocury. Te dzieci mają 6 lat.
W każdej grupie jest dwadzieścia pięcioro (25) dzieci.
W przedszkolu jest logopeda, uczy dzieci mówić. Nazywa się Ewelina Grzywacz.
W przedszkolu jest psycholog, pomaga dzieciom i rodzicom. Nazywa się Weronika Łada.
W przedszkolu jest pedagog terapeuta pomaga dzieciom z niepełnosprawnościami. Nazywa się Karina Rodzoch.
W przedszkolu jest pedagog specjalny pomaga też dzieciom z niepełnosprawnościami. Nazywa się Alicja Zaleska.
W przedszkolu są zajęcia grupowe z treningu umiejętnością społecznych.
Prowadzą je pedagog specjalny Alicja Zalewska oraz psycholog przedszkolny Marta Patalan.
W przedszkolu są zajęcia umuzykalnienia dla wszystkich dzieci w grupie.
Są dwa (2) razy w tygodniu na sali gimnastycznej. Prowadzi je Jolanta Szopa – Tabisz.
Zadzwoń na numer 512 182 010, 506 876 796 żeby zapisać dziecko |