16.09.2024 Wycieczka do Zagrody Zabłocie
Wycieczka autokarowa grup III – VI. Dzieci jadą do gospodarstwa agroturystycznego Zagroda Zabłocie
Wycieczka autokarowa grup III – VI. Dzieci jadą do gospodarstwa agroturystycznego Zagroda Zabłocie
Warsztaty dla dzieci
Grupa I – godz. 10.00Grupa III – godz. 10.30Grupa VI – godz. 11.00
trzy grupy
Trzy młodsze grupy
W godzinach przedpołudniowych odbędzie się Bal Karnawałowy prowadzony przez Pomarańczowy Cylinder.
Koncert Dudusia i Gucia. „Meksykański Karnawał” – Gitarron – bas meksykański
Przedstawienie „„To największe jest szaleństwo, nie znać słowa bezpieczeństwo” g.11.00
Warsztaty dla wszystkich grup wiekowych
Grupy II, III, V i VI jadą na wycieczkę autokarową. Wyjazd po śniadaniu.
Spotkanie ze stomatologiem. Grupy I – III
Warsztaty z panią Lidką.
Spotkanie z Panem Krzysztofem Pachem i jego egzotycznymi zwierzętami.
Powakacyjne spotkanie z Guciem i Dudusiem. Poznamy nowy instrument ludowy i będziemy wspólnie tańcować.
Odwiedzimy gospodarstwo agroturystyczne Na KOŃcu wsi
Z okazji Dnia Matki dla swoich rodziców wystąpią dzieci z grupy Motylków.
Teatrzyk
Spotkanie z Panem Krzysztofem Pachem. Tym razem poznamy różne odmiany pasikoników.
Po raz trzeci odwiedzi nas Pani Lidzia i przeprowadzi w każdej grupie zajęcia z pantomimy.
Teatr Warszawski Koliberek przedstawi dla dzieci „Świąteczne skarby Warszawy”
Do teatru Guliwer jadą grupy V i VI na przedstawienie „Orerchio, brat Pinokia”
Do teatru Guliwer jadą grupy III i IV na spektakl „Legenda o Syrence”
Do teatru Guliwer jadą dwie najmłodsze grupy na spektakl „Legenda o Syrence”.
Pani Lidia wprowadzi dzieci w Świat teatru bez słów – pantomimy.
Zajęcia profilaktyczne ze stomatologiem.
Spotkanie ze stomatologiem. Zajęcia profilaktyczne
Odwiedzi nas teatr z przedstawieniem „Bałwankowe tarapaty”
W karnawale same bale. I my będziemy mieli bal.
Kolejne spotkanie z muzyką. Tym razem poznamy puzon.
Kolejne spotkanie z muzyką i ciekawymi ludowymi instrumentami.
W dniu 25 listopada będziemy w naszym przedszkolu obchodzili Światowy Dzień Pluszowego Misia. Święto to ustanowione zostało w roku 2002, w setną rocznicę powstania maskotki Teddy Bear. O historii powstania pluszowego misia dzieci dowiedzą się podczas zajęć. Tego dnia dzieci … Continued
Jak co roku będziemy uroczyście świętowali zbliżające się święto Narodowego Święta Niepodległości. Tego dnia odbędzie się uroczyste spotkanie na sali wielofunkcyjnej. Wspólnie odśpiewamy nasz Hymn narodowy. Każda grupa zaprezentuje przygotowaną piosenkę, zabawę lub taniec. Wszyscy razem tradycyjnie powiemy wiersz T. … Continued
Pierwszy raz będziemy gościli teatrzyk Warszawski Koliberek. Obejrzymy przedstawienie „Od ziarenka do bochenka”
Na koncercie1. Zastanów się i spróbuj własnymi słowami powiedzieć mamie/tacie kto to jest ARTYSTA. Teraz włącz i obejrzyj krótki filmik „Kim jest artysta” i sprawdź czy jest to zgodne z twoimi pomysłami . 2. Czas na wizytę w szkole muzycznej. … Continued
Zadanie 1. „Moje ciało, moja orkiestra”Rodzic wystukuje rytm np. klaszcząc, tupiąc, podskakując, uderzając rękami o uda, a dziecko odtwarza usłyszany rytm. Zadanie 2 „Jaki ma tytuł?”Przyjrzyj się plakatowi Keitha Haringa i odpowiedz na pytania. Jakich kolorów użył artysta? Co robią … Continued
W kinie – F jak film Posłuchajcie przygotowanej specjalnie dla Was ilustracji wiersza W kinie. Później odpowiedzcie na pytania. Gdzie co sobotę chodził Jaś? Co on tam robił? Czy to było właściwe zachowanie? Co się stało pewnej soboty? Czy zachowanie … Continued
Dzień dobry. Kochane dzieci, drodzy Rodzice, dziś przenosimy się w magiczny świat teatru. Dowiemy się, kto pracuje w teatrze i bez czego teatr nie może się obyć. Zaczynajmy! Zadanie 1. Proszę o przeczytanie dziecku wiersza. Zadaniem dziecka, jest odgadnięcie o … Continued
Z kulturą za pan brat Cele: -kształtowanie wartości dotyczącej szeroko rozumianej kultury, w tym kultury osobistej;-rozwijanie słownika czynnego; -nabywanie umiejętności dotyczących używania zwrotów grzecznościowych w życiu codziennym; Zadanie 1. „Kulturalny wieczór” – rozmowa o kulturze na podstawie opowiadania. Proszę przeczytać … Continued
Zabawa 1 Gimnastyka z mamą/tatą. Zaproś rodzica do wspólnej gimnastyki.Poćwicz z rodzicem, bo…gimnastyki nigdy dość! Reaguj na sygnał dźwiękowy. 2. Sport to zdrowie Wysłuchaj opowiadania Doroty Kossakowskiej „Sport to zdrowie”.„Kacper chodzi do przedszkola. Lubi bawić się z kolegami i ze … Continued
Cele: – rozbudzanie zainteresowania dzieci sportem oraz aktywnym trybem życia– rozwijanie kreatywności– rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowejDziecko:– rozwiązuje i tworzy samodzielnie zagadki na temat sportu– konstruuje z klocków Taniec na dobry dzień Zatańcz do utworu: „Wiosna”. Do tańca zaproś mamę/tatę. Do tańca … Continued
Znam dyscypliny sportowe Cele:– rozbudzanie zainteresowania dzieci sportem oraz aktywnym trybem życia– rozwijanie kreatywności– rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowej Prosty taniec – gimnastyka przy muzyce Raz, dwa, trzy – Baba Jaga patrzy Zaproś do wspólnej zabawy rodziców, rodzeństwo, babcię, dziadka. … Continued
Bądź aktywny po świętach Cele:– zachęcanie do aktywności fizycznej– dziecko chętnie uczestniczy w spacerze na świeżym powietrzu– wie do czego służy krokomierz– umie stawiać sobie cele Na początek rozruszajcie swoje paluszki Obejrzyjcie filmik edukacyjny i spróbujcie odpowiedzieć na pytanie: „Po … Continued
Tradycje wielkanocne Cele:– poznanie wybranych tradycji związanych ze świętami Wielkanocnymi– wzbogacenie wiadomości o staropolskich zwyczajach i obrzędach ludowych,– kształtowanie przywiązania i szacunku do tradycji,– doskonalenie umiejętności uważnego słuchania tekstu, – rozwijanie percepcji i pamięci słuchowej. Wielkanocny koszyczek Z. Dmitroca W … Continued
„Pisanki, kraszanki jajka malowane” Cele: wzbogacenie wiadomości na temat Świąt Wielkanocnych (zwyczaje), zapoznanie z pojęciem pisanka, kraszanka i drapanka, stwarzanie możliwości obcowania ze światem kultury i sztuki, rozwijanie myślenia twórczego i logicznego, pobudzanie wyobraźni. Dziś proponujemy rozmawiać o zbliżających się … Continued
Cele: usprawnianie umiejętności posługiwania się nożyczkami ćwiczenie pamięci krótkotrwałej rozwijanie myślenia twórczego i logicznego, pobudzanie wyobraźni. Zadanie 1 Drodzy Rodzice wysłuchajcie wraz z dzieckiem piosenki „Pisanki, jajka malowane” Pytania kontrolne: O czym była piosenka? Ile było pisanek? Co było namalowane … Continued
Co było pierwsze, jajko czy kura? Cele: poznanie budowy jaja kurzego, dostrzeganie różnic między jajkiem surowym, a gotowanym rozwijanie logicznego myślenia, wdrażanie do formułowania prawidłowych wniosków, budzenie ciekawości badawczej Dziś proponuje Wam wielkanocne eksperymenty z jajkiem w roli głównej. Możecie … Continued
Idą święta, wielkanocne idą święta… Na początek trochę gimnastyki Zadanie 1 Zadanie 2 Drogi Rodzicu, Przeczytaj dziecku zamieszczoną bajkę. Opowiedz co lubił robić króliczek? Dlaczego Betty nie chciała bawić się z króliczkiem? Czego poszukiwał Tutti? Co wykluło się z jajka? … Continued
|
|