REALIZACJA PROJEKTU PO WER 2019 – 2022
„Technologie informacyjne w pracy z dziećmi w pierwszych etapach edukacji – doskonalenie umiejętności kadry pedagogicznej”
Realizacja POWERSE-2019-1-PL01-KA101-062623
Z uwagi na pandemię, ograniczenia możliwości realizacji mobilności kadry w tym czasie, realizacja projektu została wydłużona do sierpnia 2022 r.
Z uwagi na problemy techniczne z pierwotną zakładką Projekt Power 2019/2020 – obecnie przenoszone i uzupełniane są treści z realizacji projektu.
Materiały z realizacji projektu zamieszczane były na platformie Wakelet
https://wakelet.com/@Projekt_Power_2019_2022
Upowszechnianie rezultatów projektu
W dniu 13 czerwca 2022 r. w naszym przedszkolu odbyła się konferencja „Technologie informacyjne w pracy z dziećmi w przedszkolu – w praktyce”
Prezentacja przygotowana przez zespół nauczycieli:
Ewę Piątkowską, Annę Moroz, Karinę Rodzoch, Annę Kowalewską, Ewelinę Grzywacz, Agnieszkę Sowik, Olę Barcińską i Zuzannę Jeż
Wakelet dla Polskich szkół
Cztery nauczycielki naszego przedszkola, Panie: Ewa Piątkowska, Anna Moroz, Ola Barcińska i Weronika Dzik wzięły udział w konkursie organizowanym przez Fb Wakelet Polska – „Wakelet dla polskich szkół”. Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu przez nauczycielki 4 kolekcji „Moje trzy ukochane książki z dzieciństwa”, w której zaprezentowane zostaną trzy ulubione (ukochane) książki z dzieciństwa i odpowiedzi na pytanie Jak wykorzystujesz/planujesz wykorzystywać Wakeleta?
Nagrodą w konkursie był zestaw 10 książek w j. angielskim wydawnictwa Usborne Publishing
Praca naszych nauczycielek została nagrodzona. Pomimo różnorodności wykorzystanych aplikacji do przedstawienia tematu, każda kolekcja była bardzo ciekawa. Kolekcje powstawały w Canvie i Genial.ly
„Różne oblicza Wakelet” – Ogólnopolska Konferencja Polskiej społeczności Wakelet
Panie Anna Moroz i Ewa Piątkowska podczas drugiego dnia II Ogólnopolskiej Konferencji „Różne Oblicza Wakeleta” wystąpiły z prelekcją o współpracy przy tworzeniu Kolekcji na Wakelet – Europejskie Wędrówki Stefana i Stefanki”.